maandag 3 september 2012

Stilletjes...

En weg zijn ze...
Eentje afgeleverd in de 2de kleuterklas en eentje naar het tweede leerjaar. En ik zit achter mijn computer met een tasje koffie te genieten van de rust en de stilte. Maar binnen een uurtje ben ik die al beu en dan kijk ik alweer uit naar halfvier en sta ik als eerste mama aan de schoolpoort te trappelen om ze af te halen.

We hebben tot de laatste momenten van de vakantie genoten. De laatste 2 weekends deden we nog een paar pretparkbezoekjes. Eerst naar Plopsaland met Grote Zus waar de zoon eindelijk groot genoeg was voor de Anubis en er dan ook prompt drie keer achter elkaar inging (ik ben er nog duizelig van).
En afgelopen weekend naar Bellewaerde park met enkele vriendjes. Gelukkig vonden we daar een nieuwe attractie waar je 1m40 moet voor zijn, zo kan ik hem weer zijn bordje doen leegeten de volgende 2 jaar.


3 opmerkingen:

  1. Leuk he, naar pretparken gaan :) Veel plezier vanmiddag met je kindjes weer ophalen van school!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super die fotookes, genoten hebben ze!!!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's!
    En hopelijk hadden ze een leuke eerste schooldag!

    BeantwoordenVerwijderen

Babygerief

Het liefst van al maak ik babyspulletjes, dus van zodra er een bolle buik in mijn buurt komt haal ik mijn favoriete patroontjes boven...en d...