donderdag 20 september 2012

Lunchtasje voor een jarige collega

Een collega die verjaart en dan nog zo een speciale verjaardag, zo eentje waar het eerste cijfertje verandert. Dat vraagt om een cadeautje natuurlijk. Naast enkele fopcadeautjes zat er ook een mooie waardebon bij. Ik wou natuurlijk graag een leuk zakje maken om die cadeautjes in te stoppen. 
Maar zoals jullie weten ben ik een chaoot en werk ik het best onder tijdsdruk. Dus gisterennamiddag werd het op het nippertje afgewerkt terwijl ik eten aan het maken was en er 6 kinderen van de buren + mijn eigen kroost mijn huis onveilig maakten. Maar het is gelukt en ze was er blij mee.
De foto's schieten er dus aan in, want onderweg naar het werk bedacht ik me dat ik geen foto's genomen had. Dus vlug-vlug foto's genomen met mijn gsm bij mijn ouders.



Het patroontje komt van zo'n klein boodschappentasje dat je in de kledingzaken krijgt. Ik heb dat gewoon geknipt  en zo heb ik een leuk patroontje.
Het stofje komt van Ikea en de voering is een restje dat ik nog liggen had van bij Van Leuven.

En morgen... morgen ga ik nog meer leuke stofjes halen op het stoffenspektakel.

6 opmerkingen:

  1. Mooie kleurrijke tas! Benieuwd naar je stoffenbuit....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed idee om zo aan een patroontje te geraken! Een hele leuk stofje, past overal bij met al die gekleurde streepjes, tof cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeer leuk tasje ...nog een collega nodig?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk gemaakt! Mooie combinatie van stoffen ook!

    BeantwoordenVerwijderen