vrijdag 21 september 2012

De buit...

Er was veel volk, heel veel volk. Gelukkig werd het tegen de middag wat kalmer.
De voormiddag was om eens te rond te kijken en te snuisteren, 's middags was er een heus overleg tijdens een lunch in de ikea en daarna gingen we onze buit bij elkaar sprokkelen.
Ik was vooral op jacht naar leuke stofjes voor kussentjes en dekentjes. En of dat geslaagd is mogen jullie zelf oordelen:
 Okergele en donkerbruine fleece met 2 katoentjes om dekentjes van te maken.
Tafelzeil voor een naaimachinehoes en een projectje voor de juf van Lien.
 3 katoentjes voor kussentjes
 Een katoentje voor een rokje voor de dochter en de sterretjes gewoon omdat ik ze mooi vond 
(de kleuren komen niet helemaal overeen met de werkelijkheid de sterretjes zijn licht ecru met grijze-glinsterende sterretjes)
Van dit katoentje werd ik vrolijk (lijkt me leuk als voering of voor een rugzakje)
En deze dinostof is voor een verplichte pyjama in de naailes. Aan 2,5 euro per meter een echt koopje en de zoon vindt het geweldig mooi.

16 opmerkingen:

  1. hele leuke buit!!! Van sommige heb ik stukken liggen maar in andere kleurkombinatie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke stofjes! Ik ben ook geweest vandaag! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een buit!!! Hele mooie dingen heb je bij elkaar gesprokkeld!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh en oh, ik zie hier veel schone stofjes! Goed gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeer geslaagd! Zo kun je er weer eventjes tegenaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een buit ja ... geniet ervan meid!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allé, en ik heb jou niet gezien? Wij deden van hetzelfde en lunchten ook in Ikea ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig goede buit!!! Missie geslaagd zou ik zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig, hier ben je wel een tijdje zoet mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw mooie stofjes zeg! Die dinostof had ik de vorige keer ook gekocht maakte er een laptoftas en hoes mee voor mijn zoon! Ik ben benieuwd wat je van het wasmiddel vind? Vind je het lekker ruiken?
    En wat lief dat de opa en oma schoenen uit spanje willen meenemen!! Cool. Wat denk dat je dat het verzenden gaat kosten vanuit belgie? Rood met witte stippen vind ik ook erg mooi!
    Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga één dezer dagen met Lien haar schoentjes naar de post om te vragen hoeveel de verzending naar Nederland kost. Dan stuur ik je wel een mailtje en kan je nog beslissen hé.
      Groetjes

      Verwijderen
  11. liesbet uit de les :-)26 september 2012 om 14:05

    Amai de buit is in de namiddag nog veel groter geworden blijkbaar, mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Liesbet,

      Je hebt me duidelijk gevonden!
      Ik stuur je zo vlug mogelijk een mailtje met de linkjes die ik je beloofd heb hé.

      Groetjes

      Verwijderen

Babygerief

Het liefst van al maak ik babyspulletjes, dus van zodra er een bolle buik in mijn buurt komt haal ik mijn favoriete patroontjes boven...en d...