vrijdag 14 september 2012

Gewonnen!

Bij haar won ik een verrassingsgive-away!
Ik kreeg een mailtje dat de verrassing onderweg was en het duurde en duurde... (volgens mij duurde het nog langer omdat ik zo nieuwsgierig was). Eigenlijk leuk zo'n verrassingsgive-away.

Maar vandaag werd mijn geduld beloond.
En dit zat er allemaal in:
*poppenpampers voor de dochter haar popjes.
*een hoesje voor een kleenexdoosje.
*zeep om wasproduct van te maken.
*een prachtig kaartje.
*en hele mooie roze roosjesoorbellen.

Ik zweer je dat het telepathie moet geweest zijn. De stof lag klaar om deze avond poppenpampers te maken op vraag van dochterlief en dan zitten ze vandaag in de bus.
Heel erg bedankt Manon voor deze mooie cadeautjes.

Nog even een close-up:







8 opmerkingen:

  1. Wat een leuk pakketje !! En je dochtertje ziet er wel heel erg blij uit met haar poppenpampertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marit, gelukkig, fijn zeg dat het binnen is!!! En wat een vrolijke foto's!
    Heel veel plezier ermee en nu ik die schoenen van de dochter zie... die wil ik ook voor Isabel! Gaaaaaaf!
    En eh was-ze he met je marseillezeep, ruikt zoooo lekker!
    Liefs en bedankt voor het meedoen! xxx Manon
    www.madeby-manon.blogspot.com

    Maar ehm.. die foto met je adres erop moet je even aanpassen.. :-p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De foto met adres is aangepast, dankjewel had het even over het hoofd gezien.
      Die schoenen dat is te regelen hoor. Ze kosten maar 10 euro en mijn ouders gaan in november naar Spanje. Als je wil laat ik ze een paartje meebrengen voor Isabel.

      Verwijderen
  3. Heel leuk dit pakketje en wat een schattig meiske. Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. amai wat een tof kado!
    je kleine meid s er super blij mee ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen