zaterdag 8 september 2012

Vrolijk...

Gisteren ging ik winkelen met mijn mama. Het is een traditie geworden, zo'n 2 keer per jaar gaan we samen een hele dag winkelen, lekker kletsen onderweg, iets lekker eten! Het is één van mijn favoriete uitstapjes want mijn mama en ik, wij zijn 2 handen op 1 buik.
Normaal gezien kijken we op die momenten vooral voor onszelf maar zoals elke mama presteren we het toch om terug naar huis te keren met het grootste deel kinderkleding. En gisteren was geen uitzondering. En toen ik thuiskwam en de kleurtjes op een hoopje zag liggen werd ik VROLIJK!
Kijk maar eens mee...

4 opmerkingen:

  1. hahaha tis toch wat he... die mama's ook. Maar het was gezellig dus ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van deze kleuren worden we allemaal vrolijk!
    En vrouwen en shoppen, gewoon heerlijk!!
    Ja hoor, ook hier kom ik vaker thuis met spullen voor de dochter als voor mijzelf. Denk dat dat het moederinstinct is, niet? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha begrijpelijk! En van deze kleuren wordt ik ook helemaal vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof! Ik probeer ook zo'n moeder-dochteruitstapjes in te plannen. En ja, vrolijk wordt je hier wel van, de kindjes gaan schitteren!

    BeantwoordenVerwijderen