zondag 22 juli 2012

Give away!

Ik heb veel redenen om een give-away te doen vandaag:
* De zon schijnt en als ik omhoog kijk zie ik een staalblauwe hemel.
* Dit is mijn 50ste blogberichtje.
* De dochter met longontsteking is volledig genezen verklaart en blaakt weer van gezondheid en zit
   bijgevolg weer vol deugnieterij.
* De geannuleerde reis en het slechte weer is verteerd door het boeken van een nieuwe reis, dus we
   hebben iets leuks om naar uit te kijken.
* De zoon zijn 2 wiebeltanden zijn eindelijk uitgevallen.
* En binnen 10 dagen is het mijn verjaardag. (Het getal doet me niet veel plezier maar voor een
   feestje ben ik altijd te vinden)

Dus om al deze redenen ben ik in mijn stofjeskast gedoken en dit heb ik voor jullie gevonden:
4 stofjes (2 x tricot en 2 x katoen).

Jullie kiezen een favoriet stofje en ik kies op 15/08 2 winnaars.
De winnaars krijgen 1 meter van hun favoriete stof en ook nog een verrassing die ik meebreng van op vakantie (Mallorca) en tenslotte kies ik nog een 3de naam die ook zo'n verrassing krijgt.
Het Lief heeft beloofd om met mij enkele marktjes af te schuimen dus ik hoop dat ik enkele leuke schatten kan vinden voor jullie.

Hoe kunnen jullie meedoen?
Simpel: volger worden of zijn en een berichtje achterlaten waarin je je favoriete stofje vermeldt. Wie reclame maakt op haar blogje voor deze give-away krijgt een extra kans (wel vermelden in je berichtje aub).

57 opmerkingen:

  1. That's the spirit!

    Ik kies voor katoentje nr 2 en plaats een link op mijn blog.

    Prettige vakantie!
    Lieve groetjes,

    *Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, da's een sjieke give-away. Ik ook katoentje nr. 2, volger was ik al en ik zet een link op mijn blog.
    Geniet van je vakantie èn je verjaardag!!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als dat geen redenen zijn voor een feestje! :-) En ik doe graag mee, katoentje nr. 1 vind ik superleuk. En ik zet een linkje op mijn blog. Alvast een prettige vakantie en een gelukkige verjaardag, grts, Trui

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig feestje en natuurlijk ook een toffe give-away.
    Ik waag een kansje voor tricot nr. 1
    Ik zet een linkje op mijn blog.
    Fijne verjaardag en een goede vakantie waarin de héle familie gezond en wel mag uitrusten.
    x Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een blij berichtje. Ik doe graag mee en ga dan voor tricot stofje 2! Zal een linkje plaatsen... volgen deed ik natuurlijk al ;-) Succes!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, tricot nummer 2 krijgt mijn voorkeur. Vermits ik geen blog heb kan ik natuurlijk geen link plaatsen.
    Geniet van de vakantie !

    Micheline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Leuk!
    Ik doe graag mee voor katoentje nummer twee!
    Ik zet een link op ons blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, ik doe ook graag mee voor deze toffe Give Away. Ik ga voor katoen 1.
    Vanaf vandaar ben ik ook een volger van je blog en je give away staat op mijn blog.
    Groetjes
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi! Leuk dat je meedoet met mijn give away! Ik doe ook graag mee met jouw give away! Ik vind katoentje nr. 2 leuk! Ik ga je vanaf nu ook volgen, gezellig! En ik zal je linken op mijn blog:) groetjes Judith♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Pippelien, wat een leuke give away!!
    Ik ben zeer fan van tricot nr 2, ik heb er al een roos jurkje 5011 voor mijn dochtertje in gedachten, prachtig prachtig!!! Leuk dat je ook mee doet met mijn give away! Ik kom je meteen volgen met al dat moois dan houden we contact!
    Een linkje zet ik voor je!!! Veel succes! Groetjes Manon
    www.madeby-manon.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn dat je dochter weer opgeknapt is, is maar niks als kids ziek zijn.

    Ik doe graag mee met deze give away en ga voor stofje 1.

    Mallorca, lijkt me heerlijk om er naar toe te gaan, ben dus een beetje jaloers maar dat mag vast wel ;-) Geniet ervan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. amaai veeeeeel feestredenen! ik doe graag mee voor katoentje twee!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw zoveel redenen voor een feest, dan vier ik graag mee!
    Ik vind katoentje 1 het leukst. En ik maak ook nog een beetje reclame op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Keitof! Ik doe graag mee voor Katoentje 2. Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe mee voor katoentje nummer 2! Superleuk. Ik word volger en ik zet een link op mijn blog (www.2misses.blogspot.be) geniet van Mallorca!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik kies voor tricot 1
    groetjes
    vee

    BeantwoordenVerwijderen
  17. toevallig via via hier terrecht gekomen en natuurlijk ook direct volger geworden en zou ook erg graag meedoen met de give away voor mij katoentje nr 2

    greetz viki

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat zal wel héél veel leuke redenen voor een give away! En wat haalde je schatten uit je stoffenkast. Graag doen wij dan ook mee voor katoentje 2. Een linkje op ons blogje komt er ook ;) Alvast een fijne verjaardag, Mira en co.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke blog heb je! Ik werd net volger. Ik vind beide katoentjes heel leuk en kan niet kiezen... Zou ik winnen, dan mag je mij verrassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik doe graag mee, want alleen al de dochter die weer beter is,is een goede reden om te vieren! Ik ga voor tricot nr°1. reclame maak ik met plezier op mijn blogje en volger ben ik al...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik kwam via via op je blog terecht. Ik doe graag mee met je give away en vind dan tricot nr 1 het leukste (al is de rest ook errug leuk).

    Ik ben een jaar of 10 terug ook eens op Mallorca geweest (dan in de meivakantie). Was erg leuk! Ik herinner me nog vooral de Sangria met van die meterslange rietjes erin ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel leuk... ik heb geen blog maar doe graag mee... ik ga je volgen... spijtig gaat het niet via mail maar ik kom dikwijls kijken hoor!
    ik ga voor katoen nr 2!

    Natuurlijk zijn we blij dat je dochter weer helemaal genezen is!
    Nog een fijn verlof!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik doe ook graag mee voor katoentje 2 en maak een linkje op mijn blog (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw wat een leuke give-away!
    Ik wil graag meedoen voor tricot stof nr 1.
    Ik ga het ook melden op mijn speciale give-away pagina :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. dit leuke berichtje had k nog gemist, we zijn enkele dagen gaan kamperen,
    dus we doen graag mee!!!
    k ga ook een bitje reclame voor je maken, geniet van je reis!!!
    en katoentje nr 2 kan mij wel bekoren ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Graag wil ik meedingen naar Katoen 2.
    Groetjes Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi,
    Wat een leuke give-away! Ik doe graag mee voor katoen 1.
    Ik feliciteer je alvast met je verjaardag en wens je een fijne vakantie.
    Volger was ik al. En ik plaats een link op mijn blog.
    Je kunt trouwens ook meedoen aan mijn give-away: handgemaakte fotokaart met bijpassende envelop winnen.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Jippie, ik doe mee! Ik ben fan van het katoenen stofke nr 2.
    Ik volg je en nu zet ik nog een linkje op m'n blog!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik noemde mijn tante ook altijd Tantanne toen ik klein was.
      Mooie herinnering bracht dit naar boven voor mij. Jammer genoeg kan ik haar nu zo niet meer noemen.

      Verwijderen
    2. Hey!

      Zo leuk dat jij je tante ook zo noemde! Hou de herinnering maar goed vast! ;-)

      Verwijderen
  29. Hoihoi,

    Aangezien ik de 2 katoentjes zelf al heb, kies ik tricot 2. Veel plezier op jullie reis!
    Ik word ook volger van jouw leuke blog en maak reclame om mijn eigen blog. (je kan trouwens ook meedoen aan mijn give-away:) )
    http://selfmade-matilda.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuke give-away. Ik doe graag mee en kies voor tricot 1. Ik ga je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. joepie, zoveel redenen om te feesten!! Alvast gelukkige verjaardag! En zo tof dat die longontsteking genezen is!
    Ik ga voor tricot 1 en heb een link op mijn blog staan: http://villaspeelmama.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  32. oooh wat gezellig!!! Ik ga voor katoentje 2.Ik zal ook een berichtje op mijn blog plaatsen!!!Veel plezier in Mallorca!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuke give-away!!! Ik ga voor katoentje nr.2. Volger ben ik al een tijdje en ik plaats nog een linkje op mijn blog! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Allemaal goede redenen om blij te zijn!
    Ik wil graag meedoen met de give-away. Katoentje 2 is m'n favoriet.
    Ik duim...

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hier doen we graag mee voor katoentje nummer 2 en maak oven reclame op mijn blog (evengenaaid.blospot.be, waar nu ook een give-away loopt)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik ben wel weg van dat katoentje nr.2.
    Link op de blog, helaas, ik heb zelf nog geen blog.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een leuke blog!! Ben direct volger geworden...
    En ik doe heel graag mee voor katoentje nummer 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. super leuk! Ik doe heel graag mee voor het stofje "katoen 2".
    Natuurlijk word ik ook volger en zal een beetje reclame maken op mijn blog!
    Altijd welkom om eens te komen piepen bij mij :-)
    groetjes madame Volt

    ps: heel fijne blog trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hey Pippelien!!! Wat een leuke redenen om een cadeautje uit te delen ;-). Ik doe heel graag mee aan je give-away en kies voor katoentje nr. 1 en plaats ook een link op mijn blogje! Groetjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Gefeliciteerd met al je mijlpalen en een supergave vakantie met hopelijk veel zon!
    WAUW wat een mooie stofjes! MAAR tricot stofje 1 heeft mijn voorkeur. Ik ben volger geworden hoor!!!

    Groetjes Margrietha

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Dat zijn wel erg mooie redenen om een give away te doen. Super en wat moet dat een fijn gevoel geven :-)

    Ik doe graag mee aan deze give away en ga voor het katoentje nr 2.
    Deze give away heb ik ook gepromoot op mijn blog: http://pleasurebypeet.blogspot.nl/ en ik ben natuurlijk volger geworden van je.

    Groetjes Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Nog een late proficiat met de verjaardag! Ik doe graag mee voor katoentje 2 en zet ook een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik heb net je blog ontdekt en ben helemaal weg van de kleedjes die je hebt gemaakt.
    Ik doe dan ook graag mee voor het ricotstofje nr 2. Ik probeer een linkje te plaatsen op mijn blog (ga wel eens moeten kijken hoe ik dat moet doen).
    Neem ook eens een kijkje naar mijn give-away: http://mollietje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat leuk om deze redenen te lezen. En inderdaad met zulk goed nieuws, is het de ideale gelegenheid een Give-away te organiseren :)
    Alle stofjes zijn mooi, maar ik ga graag voor katoen n°2.
    Volgen doen we vanaf nu en reclame zal er ook gemaakt worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Leuk leuk leuk!
    Katoentje 1 is super!
    Een eigen blog heb ik (nog) niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik ben een nieuwe volger. Wat een leuke blog heb je en wat een super Give-Away! Ik doe graag mee voor katoentje 1!
    En natuurlijk plaats ik een linkje op mijn blog!

    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik heb net je blog ontdekt en ben meteen volger geworden.
    Ik doe graag mee aan je give away en katoentje 2 vind ik het mooist.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik werd net volger en doe graag mee voor katoentje nummer 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Jippie, net op tijd. Ik doe mee voor katoentje 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Een vakantie in Mallorca, super !!! Wij zijn er begin mei geweest, en ik wou dat ik terug kon... Hopelijk heb je ervan genoten !!!
    Natuurlijk wil ik ook meedoen met de give-away, ik word onmiddellijk volger. Mijn voorkeur gaat naar katoentje nr 1. En ik vraag mijn man om een linkje op mijn blog te zetten (want de hele "administratie" houdt hij bij ;-) )...

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Net op tijd voor mee te dingen in deze leuke give away! Wat een positief begin van je bericht hier trouwens! Ik hou wel van mensen die overal wel iets goed in zien! Mijn voorkeur gaat uit naar tricot 1! Dus nu mijn beurt om positief te zijn en te duimen voor winst! Ik blijf je alleszins met veel interesse volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Zo, ik werd net volger en doe heel graag mee voor katoentje nr 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik hoop dat ik nog net op tijd ben om deel te nemen aan jouw give away...
    Het maakt mij niet uit welk stofje ik win (indien ik win natuurlijk)
    Ik weet toch nooit op voorhand wat ik er mee zal maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Katoentje 2, zie ik wel zitten en proficiat met je blogje, ga je direct volgen!!!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen