zondag 8 juli 2012

Diepe zucht!

Ik voel me een beetje zoals het weer vandaag, druilerig en bewolkt.
Normaal gezien zat ik nu met een heerlijk fris drankje op  ons terrasje in het spaanse zonnetje maar de aanslepende hoest van de dochter gooide roet in het eten. Dinsdag na 2 huisartsbezoeken, een kuur antibiotica en een reeks puffers bij de pneumoloog beland omdat ik voelde dat het niet goed zat. Diagnose: longontsteking. Donderdag terug op controle: geen verbetering op de foto maar verslechterd was het ook niet.
De pneumologe die zelf mama is van 3 kleine kindjes durfde het risico niet nemen om haar te laten vertrekken en eigenlijk was ik opgelucht want ik zou me toch alleen maar zorgen maken en je gaat ook niet op reis om je op te sluiten in een kamer natuurlijk.
Maar toch, als ik uit het raam kijk steekt het toch een beetje.
Om me te troosten nam mijn mama me vrijdag mee voor een dagje soldenshoppen in Gent. Ik raakte eindelijk in deze winkel en kocht er een bloesje en een vrolijk kleedje. En eerlijk gezegd is er geen betere therapie dan eens goed te gaan winkelen.

Ik kocht ook een heerlijke zonnebril die ik hopelijk kan gebruiken als we onze reis kunnen herboeken begin augustus. Dinsdag moeten we terug op controle, als dan alles lijkt op te klaren zouden we opnieuw boeken voor begin augustus.
Wordt vervolgd en fingers crossed!

7 opmerkingen:

  1. wat een miserie, swanjeert die kleine meid maar goed, ze zal er dan wel snel bovenop komen!
    sterkte!
    (& oh, wat ben k jaloers op je mooie spulletjes,
    ooit wil k er ook wel s gaan shoppen ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. vandaag was de dag dat k hetzelfde groene kleedje in dezelfde shop kocht als ... jij ;-)
      het is een zalig ding!!!
      liefs, mimi xxx

      Verwijderen
    2. inderdaad!
      het kleedje s direct favoriet, k ga het proberen te dupliceren ;-)

      Verwijderen
  2. Hè wat akelig voor je kleine meid, hopelijk is ze snel weer opgeknapt en kan jullie vakantie alsnog en nu helemaal zorgeloos beginnen.
    Wat een ge-wel-dige winkel is dat ! En natuurlijk echt niet hier in de buurt. Je hebt echt prachtige kleding gekocht, vooral dat groene jurkje, werelds!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ocharme, heb oprecht compassie met jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een pech! Hopelijk gaat 't snel beter met jullie kleine meid! We duimen!

    BeantwoordenVerwijderen