zondag 24 juni 2012

Een nieuwe haarkleur, een fotomodel en een Van Katoen-tas

De zoon ging voor de eerste keer naar Roefeldag en kwam superenthousiast en met een nieuwe haarkleur naar huis. Ondertussen is hij al aan het fantaseren over de haarkleur die hij volgend jaar gaat kiezen :-).

















Terwijl we een beetje ongeduldig zaten te wachten bij de voordeur op de terugkomst van broer ontpopte mijn kleine meid zich tot fotomodel...
en zangeres...
Ze zingt van 's morgens vroeg tot 's avonds laat, op elk moment van de dag. En ik word daar vrolijk van, van zo'n zingend meisje.

Maar na het succesverhaal van mijn tasjes vorige week, wou ik deze keer een tas voor mezelf maken. En eigenlijk vind ik de Van Katoen-tas wel  mooi qua vorm. Het miste alleen iets voor mij en dat vond ik bij haar. Ik had geen tijd om naar winkels te lopen voor stofjes dus ik gebruikte een stofje uit mijn verzameling en koos voor dit vrolijke stofje van ikea en combineerde het met een rode band en rode voering(ook van ikea). Ik maakte direct 2 exemplaren; eentje voor mezelf en eentje als cadeautje.

En plezant dat dat is tasjes maken!

3 opmerkingen:

  1. Leuk die bredere band bovenaan.
    Ik heb zoveel van die tassen gemaakt, kan even geen tas meer zien haha! Je moet even in een flow zitten hè...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's van je prachtige dochter. Van foto's maken kun je helemaal blij worden he? Wat leuk dat je volger bij mij geworden bent. Ik ga jou ook volgen.

    BeantwoordenVerwijderen