zondag 17 juni 2012

Cadeautjes

Soms heb je zo van die dagen dat alles meegaat, je vertrekt eigenlijk een beetje te laat maar onderweg zijn alle lichten groen; je zoekt al maanden naar dat ene ding en de dag dat je het nodig hebt kom je het zomaar tegen; de kindjes beginnen spontaan op te ruimen en speelgoed te sorteren,... het zijn zeldzame dagen maar als ik voel dat het zo'n dag wordt dan profiteer ik daar ten volle van. En dan probeer ik al eens iets dat ik eigenlijk al héél lang wil doen maar waarvan ik dacht dat het niet ging lukken en ik maakte deze:
Het patroontje van noodlehead ligt hier al lang maar het zag er zo ingewikkeld uit. Niet dus! Heerlijk om te maken en met een mooi resultaat.

Maar toen ik dit gemaakt had om zijn cadeautjes in te stoppen bedacht ik me dat het nu toch wel zielig is om de zussen gewoon hun centje af te geven (ze zijn aan het sparen voor een Wii en vroegen een bijdrage voor hun verjaardag) en dus maakte ik ook nog deze:
Nog zo'n patroontje dat hier al enkele maanden ligt te wachten.
En zeg nu zelf, welke 10-jarig meisje dat alles moet delen met een tweelingzus vindt het niet heerlijk om zo'n eigen zakje te hebben om schatten in op te bergen.

7 opmerkingen:

  1. Superleuke zakjes, die gaan gelukkig zijn. 't zijn prachtige stofjes. Mooi , mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet meer te stoppen dus... :-) Mooie combinaties gemaakt! En welkom op mijn blogje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie zakjes in hele leuke stofcombinaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattenzakken kun je nooit genoeg hebben, is mijn ervaring!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schoon zakskes heb je daar gemaakt!
    ivm het patroon, neen, t s gene pdf,
    maar als je wil wil k t je met de post doorsturen?
    ben je geïnteresseerd mag je me mailen op volgend adres:
    veerle.vanberghen@telenet.be
    liefs, mimi xxx
    (of heb k je adres nog ergens??? k moet s checken!)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou dat zakje ook eens wileln proberen te maken...dat komt altijd van pas, zelfs om speelgoed in te sorteren , op een mooie dag!

    BeantwoordenVerwijderen

Babygerief

Het liefst van al maak ik babyspulletjes, dus van zodra er een bolle buik in mijn buurt komt haal ik mijn favoriete patroontjes boven...en d...