woensdag 29 augustus 2012

Vakantie...

De vakantie loopt op z'n einde, de boekentasjes staan al klaar. Er komen nog vlug enkele vriendjes spelen en de laatste uitjes worden gepland. We gaan genieten van de vakantie tot de laatste moment. Maar stiekem kijken mijn kindjes ook een beetje uit naar de start van het nieuwe schooljaar. Want de zoon was ijverig zijn bureau aan het opruimen en al zijn blaadjes aan het afwerken. En de dochter telt elke dag op de vakantiekalender de dagen naar het schooltasje.
En ik? Ik kijk met heimwee terug naar de foto's van onze heerlijke vakantie...
We hebben 

... heel veel gezwommen.
 ...bezochten een prachtig aquarium.
  ...mooie marktjes.
...genoten van zon, zee en strand.
 ...gingen bootje varen
 en van die boot sprong zoonlief in de diepe zee (terwijl mama en zus met een bang hartje toekeken van op de boot) en papa dicht in de buurt bleef. Wat een durvertje die zoon van mij.

...bezochten prachtige strandjes.

... en kwamen naar huis met een flamencodanseresje.

8 opmerkingen:

  1. Mooie fotos, aan welke spaanse kust zaten jullie?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij waren op vakantie in Mallorca. Echt een aanrader.

      Verwijderen
  2. Dat zag er een geweldige vakantie uit! Mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ondanks de leuke en fijne vakantiedagen wordt er hier ook afgeteld op de vingertjes, het schooljaar mag weer beginnen. Hele mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. een prachtig verlof zo te zien, heel mooie foto's!

      Verwijderen
  4. Prachtige foto's. Hihi, mijn dochtertje heeft net hetzelfde kleedje en dezelfde schoentjes vanop verlof in Spanje. Foto staat ook op mijn blog. Mijn dochtertje kijkt er ook al zo naar uit om naar school te gaan.groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi pippelien, prachtige foto's!
    Dat leuke meisje ga ik denk ik wel blij maken.. Kom je nog even op mijn site kijken, er staat een leuk bericht voor je ;-)
    Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen