maandag 30 april 2012

Ingrediënten...



Grote broer was 4,5 toen hij zonder wieltjes leerde fietsen dus ik dacht het haar deze zomervakantie te leren maar dat was buiten mijn kleine stoere madam gerekend. Toen haar papa deze namiddag (na 3 weken zagen) eindelijk de kleine wieltjes van haar oud fietsje deed begon ze te oefenen in het gras.
Ik wist van niks want ik was een voormiddagje gaan winkelen met de 18-jarige stiefdochter. Tegen dat ik thuis kwam was mijn kleine madam in de kouter aan het fietsen zonder wieltjes. De enige ingrediënten die ze nodig had waren dus een lieve papa, lekker weer en haar eigen sterke willetje. Mijn mond viel letterlijk open van verbazing.
De rest van de dag deden we dus 'toertjes' in de buurt en dat is dan weer goed voor mijn conditie want ik stap mee terwijl de kinderen op en af fietsen.
Wij gaan hier goed slapen deze nacht!

6 opmerkingen:

  1. Geweldig! Dikke duim voor je kleine (grote) meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Papa's blijken hier toch wel goed in te zijn. Het moment, dat ons dochtertje fietste zonder zijwieltjes, hebben we vastgelegd met de camera, altijd leuk om achteraf nog eens te bekijken. De euforie van alleen te kunnen fietsen is dan zo groot. Leuke foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. knap zenne zo alleen fietsen: hip hip hoera!!!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stoer hoor!

    Ik heb met vent van 3 geoefend met zijwieltjes, maar hij snapt het niet, dat rondtrappen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een dikke proficiat voor je kleine meid. Heel knap van haar. Wat een super leuke foto van een stralende dochter!

    BeantwoordenVerwijderen