zondag 15 april 2012

Van Katoen...

De zoon ging naar een verjaardagsfeestje en dus werd het een uitstapje voor de meisjes. Ze genoot ervan om alleen met mij op stap te zijn.
Het was leuk, gezellig en plezant om al die gezichten van die blogjes eens te zien.
Ik zag een bekende Mme zitten met een lange rij wachtenden die haar geweldige boek kochten en een persoonlijke boodschap wilden.
Wat waren er veel mooie standjes met stofjes en hebbedingen, jammer genoeg moest ik me na mijn vorige uitbarsting op het stoffenspektakel een beetje inhouden om gemopper te vermijden thuis.

Mijn gezelschap koos een prachtig rugzakje uit de Van Katoen shop...


 ... ik kocht superzachte fleece voor een dekentje bij de stand van In Den Beer en daarna wandelden we samen tot in de sleepstraat waar ik deze stofjes voor een prijsje op de kop kon tikken.
Schoon toch hé.

 Op naar editie 2 want die dames hebben dat super gedaan. Hopelijk kan ik dan opvang regelen zodat ik kan deelnemen aan die vele workshops die ik nu moest missen.

2 opmerkingen:

  1. dan hebbe we mekaar just gemist! knappe stofkes! liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Babygerief

Het liefst van al maak ik babyspulletjes, dus van zodra er een bolle buik in mijn buurt komt haal ik mijn favoriete patroontjes boven...en d...