zaterdag 21 april 2012

Opnieuw...

  • Ik was verliefd op het stofje en wou dus geen risico's nemen en maakte het rokje in de naailes onder het toeziend oog van mijn juf. Het resultaat vond ikzelf prachtig.
Maar toen ik thuiskwam en het de dochter wou aantrekken was het op het nippertje. Ze heeft het twee keer aangehad en toen was het te klein. Ik was er een beetje verdrietig om en liet het in de kast liggen.
Toen bestelde ik het boekje van Mme en terwijl ik het aan het doorbladeren was zag ik die tricotband bij het fronsrokje. Ik nam mijn tornmesje en maakte de voering en de tailleband los. Een stukje rode tricot had ik nog liggen en dit is het resultaat. Het zit haar als gegoten!

 Nu kan ik weer een hele zomer genieten van dit heerlijke stofje!


6 opmerkingen:

  1. Super! En goede tip, hier zijn er ook een aantal leuke rokjes te smal aan het worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat een goed idee zeg! het ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! Wat een goed idee! Leve het boek van mme zsazsa! :-)
    Heel mooi opgelost! Geniet nog veel van het prachtige rokje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel knap opgelost. Het zou zonde geweest zijn om het rokje te moeten wegdoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo dat noem ik nog eens een uitvinding zeg. Het eerste model mooi gemaakt en nu nog steeds een super leuke rok, waar ze vast heel veel draagplezier aan zal beleven.
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed opgelost! Een prachtig rokje!

    BeantwoordenVerwijderen

Babygerief

Het liefst van al maak ik babyspulletjes, dus van zodra er een bolle buik in mijn buurt komt haal ik mijn favoriete patroontjes boven...en d...