zondag 13 mei 2012

Fijne mamadag

Mijn oudste schat las trots een prachtig versje voor en gaf mij een zelf geknutseld cadeautje.

Toen ik nog een welgemeende knuffel en klapzoen kreeg hield ik het niet meer droog.
't Is trouwens sinds zijn geboorte dat ik zo'n emotioneel en snotterend geval ben geworden. Sinds mijn 2 kapoenen er zijn ben ik bij het minste ontroerd en krijg ik tranen in mijn ogen. Vroeger was ik degene die roloogde bij al die toestanden. Maar ja kijk sinds de geboorte van mijn eigen schatten behoor ik ook tot dit snotterende deel van de bevolking.

Maar toen kwam mijn 4-jarige met dit cadeautje:


Een mooie broche en een boekje met tekst en toen zong ze dit:

Toen was het helemaal om zeep, ik zit nog te snotteren terwijl ik dit berichtje schrijf.

Het melodietje is van dat heerlijke nummertje: ik neem je mee...
en de tekst gaat als volgt:
Ik zie je graag 
en ik vind je lief,
ik zie je graag
je bent mijn hartedief.
Je doet zoveel voor mij
en je maakt me altijd blij.
Ik wil nu een zoen en dan krijg jij van mij een bloem.
Ik zie je o-o-o-o zo gra-ag
Ik zie je gra-a-a-a-ag.

Bravo voor mijn kleine meid en voor haar juf.En bedankt mijn 2 lieve schatten voor 7 heerlijke jaren.

6 opmerkingen:

  1. Hoe lief!!!!! Fijne moederdag!
    Moooie , vertederende cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan het me helemaal voorstellen. En oh, ik hoor ook bij dat deel van de bevolking ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O lekker he. Snotter even door en geniet van je schatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe schoon! Ik krijg er ook de krop van in mijn keel.
    Geniet ervan, want het gaat zooooooooooo snel!
    Groetjes, tiener-mama Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super lief. Hier nog iemand die tot dit deel van de bevolking behoort.
    groetjes, Iris

    BeantwoordenVerwijderen

Babygerief

Het liefst van al maak ik babyspulletjes, dus van zodra er een bolle buik in mijn buurt komt haal ik mijn favoriete patroontjes boven...en d...