donderdag 24 mei 2012

Sprookjes bestaan...

Na een feestje vol lekkers, plezier en leuk gezelschap...
kwam ons sprookjesweekend eraan. We gingen als verrassing met het hele gezin en oma en opa 3 dagen naar de efteling en bleven daar logeren in Bosryk in een mooi huisje.
Iedereen heeft ervan genoten maar toch vooral de kindjes en ik. Wij gingen echt helemaal op in de sprookjeswereld en genoten van de wilde attracties, het wondermooie sprookjesbos en de hele magische sfeer die daar hangt. Er waren kabouters, draken, prinsen en prinsessen, heksen en trollen maar de torenhoge favoriet was de show van Raveleyn. Een verhaal met alle ingrediënten voor succes bij mijn 7-jarige: een 5-koppige draak, ridders op echte paarden en een spannend verhaal. En zo kwam het dat we met 2 ridders naar huis gingen.



 

















6 opmerkingen:

  1. Super de efteling, vind ik echt de moeite om naar toe te gaan. Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PROFICIAT! Den Efteling is altijd zoooo genieten! Wij vonden Raveleyn ook het absloute hoogtepunt! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, staat ook op ons lijstje om een keertje te gaan doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goh, de efteling, da's lang geleden dat ik daar geweest ben. Uw kindjes zien er 2 lievekes uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goh super. Dat zou ik ook wel eens willen doen. Tot nu toe gingen wij steeds voor 1 dag naar de Efteling maar Bosrijk lijkt me helemaal te gek.
    Leuk dat jullie er zo van genoten hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het is echt een aanrader. Dit wordt zeker een jaarlijks uitstapje.

      Verwijderen

Babygerief

Het liefst van al maak ik babyspulletjes, dus van zodra er een bolle buik in mijn buurt komt haal ik mijn favoriete patroontjes boven...en d...