maandag 11 februari 2013

Pianohoes

Ik kreeg de vraag om een hoes te maken voor een draagbare piano van een vriendin. De vriendin is kleuterjuf en de piano staat in haar klasje. Wanneer ze niet gebruikt wordt staat dat stof te verzamelen en dat is niet goed natuurlijk. Dus een hoesje om de piano te beschermen tegen stof.
Ik wou een stofje dat stevig was, goed tegen vuil kan en leuk is voor kindjes en dat vond ik in ikea.





















 



Het voeringstofje komt uit de kringloopwinkel en had ik nog liggen in mijn stofvoorraad. 
Het patroon is eigenlijk de laptophoes uit stof-voor-durf-het-zelvers, maar dan aangepast aan de maten van de piano.
Ik voorzag ook nog handvaten omdat dat toch altijd makkelijk is hé.
Voilà en nu hopen dat ze er blij mee is, toch altijd spannend om iets te maken voor iemand anders.

2 opmerkingen: