zaterdag 23 februari 2013

5 jaar

5 jaar! Ze wordt echt groot mijn jongste.
Ze wou een feestje thuis en dat kreeg ze. In de voormiddag trakteren op school en in de namiddag thuis feest. Zo'n feestje zoals ik ze vroeger had met muzikaal pak, stoelendans en pannenkoeken.
Ze vond het heerlijk! En ik dus ook.
Van de traktaties vergat ik pannenkoeken te maken maar ik gaf mijn fototoestel mee naar school en zo heb ik er toch nog enkele van de foto's van de juf. Ik deed hetzelfde als vorig jaar, op vraag van de jarige. Een cakekje (in de vorm van een bloem) en dat versierde ik met haar lievelingssnoepjes (zure beertjes, smurfensnoepjes, rode slingers) op een tandenstokertje. Dit jaar had ik nog van die schattige parapluutjes en andere versiering gekocht om het geheel een beetje op te vrolijken.

Wat is ze groot geworden als ik haar zo bezig zie en dan te denken dat ik 5 jaar geleden dit in mijn armen kreeg.

5 opmerkingen:

  1. Wens haar een dikke proficiat ! Ze worden toch zo rap groot ...
    Wel leuk die cakejes met die snoepjes, de kindjes zullen het wel super hebben gevonden.

    groetjes charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaat de tijd toch snel hé! Van harte gefeliciteerd met je hele flinke dochter! Leuk traktaat had ze mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hiep hiep hiep hoera!!! wat een leuke tractatie!

    BeantwoordenVerwijderen

Babygerief

Het liefst van al maak ik babyspulletjes, dus van zodra er een bolle buik in mijn buurt komt haal ik mijn favoriete patroontjes boven...en d...