donderdag 1 november 2012

Glasfusing

Vorige week volgde ik een workshop glafusing van De Banier in Gent.
Leuk en vooral wat een mogelijkheden! Er is wel wat theoretische uitleg vereist maar we hadden nog voldoende tijd over om enkele dingen te maken. De oorbelletjes en de ring vind ik het meest geslaagd. De hanger vind ik iets minder die had wat langer in de hotpot mogen blijven liggen.
 De volgende workshop is er eentje voor mooie digitale foto's te nemen maar ik vind er geen in de buurt. Ik zou heel graag een volgen van Elza D. op Stiel en Stijl maar het lukt niet die dag. Als er iemand leuke workshops fotografie in Oost-Vlaanderen weet zijn, laat dan maar iets weten hé.
En die Clio? Die geniet nog altijd van onze aandacht en wordt vertroeteld door iedereen bij ons thuis.

Ondertussen heb ik de 100 volgertjes bereikt! Hiep Hoi! Een give-away volgt maar ik heb geen inspiratie voor het moment. Tips?

1 opmerking:

  1. Ik vind je sieraden heus heel mooi maar het is Clio die mijn hartje steelt op de foto hoor ;) Wat een schattig katje is het toch ook!

    BeantwoordenVerwijderen