maandag 22 oktober 2012

Er zijn zo van die dagen...

Er zijn zo van die dagen zoals deze waarop ik me een zondagskind voel.
Het zonnetje schijnt, de kindjes zijn goedgezind, het kappersbezoek verloopt vlekkeloos (niet evident met mijn dochter), de give-away die ik gewonnen heb bij Sanderijn zit in mijn bus en als ik mijn computer open zie ik dat mijn blogje 100 volgers heeft! Dat moet gevierd worden!

Maar eerst ga ik efkes stoefen met mijn gewonnen spulletjes:
Je ziet een receptenboekje met echt heerlijke receptjes in die ik zeker ga uitproberen, een mooi kaartje (precies Clio die erop staat) en een lavendelkussentje. Dit alles was mooi ingepakt (maar ja mijn ongeduldige ik kon niet wachten om dat op foto te zetten) met gehaakte bloemetjes errond.

Die 100 volgertjes dat gaat gevierd worden met een give-away, maar daarover later meer. Ik ga vrijdag een workshop volgen over glasfusing in Gent en als me dat lukt zou ik graag een juweeltje weggeven, maar dat is dus nog af te wachten en daarover vrijdag meer.

Er hangen trouwens regenwolken aan de hemel voor mij. Zoals ik al eerder vertelde is mijn zoon bij de scouts en nu gaan ze vrijdag op weekend. Met 2 overnachtingen! En hij wil mee! *zucht*
Met het risico dat jullie mij zo'n flauwe overbeschermende moeder vinden (dat ben ik ook) vertel ik jullie maar dat ik een zwaar weekend tegemoet gaat want de zoon is in zijn bijna 8 jaar lange leventje nog maar 2 keer bij mijn ouders gaan slapen en dat was in augustus. Daarvoor sliep hij altijd onder hetzelfde dak als ik. Zijn spullen staan klaar en mijn zakdoeken zijn al gestreken.

4 opmerkingen:

  1. Het is een eer de 100ste volger te zijn, hihi :)
    en oh wat zal dat een spannend weekend worden! Hij zal het vast heeel leuk hebben, moet je maar denken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd met 100 volgers! en sterkte dit weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dikke proficiat met 100 volgers! Wat een geweldig post zeg.. Die kaart... Dat is toch om verliefd op te worden? Zo zoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat je er blij mee bent! Ik zag net dat ik je nog helemaal niet 'volg', dus dat maar gelijk even gedaan. En ik zou ook zo'n overbezorgde moeder zijn hoor, het is wel een mijlpaal die hier plaatsvindt!

    BeantwoordenVerwijderen

Babygerief

Het liefst van al maak ik babyspulletjes, dus van zodra er een bolle buik in mijn buurt komt haal ik mijn favoriete patroontjes boven...en d...