vrijdag 12 oktober 2012

Een nieuwe huisgenoot en een nieuw A-lijntje

Vandaag was zo'n heerlijk dagje. Afgesproken met een vriendin om een hele dag lang achter de naaimachine te zitten. Op het programma stond een A-lijntje voor de dochter uit een stofje van het stoffenspektakel.
Na schooltijd stond er nog zoiets leuk gepland. Een nieuw katje, een piepklein tijgertje, dat de naam Clio gekregen heeft.
Vriendschapsbanden werden gesmeed en rokjes werden gedragen.
 





Heerlijk vind ik het zo'n gezelschap in huis. Als de kindjes straks in bed liggen, kruip ik in de zetel onder mijn dekentje met Clio op mijn schoot.

7 opmerkingen:

  1. Wat een scheetje! Jonge katjes kan ik maar moeilijk weerstaan!
    Je hebt mijn Give Away gewonnen, mail je me jouw adres even? http://sanderijnsblog.blogspot.nl/2012/10/75-uitslag-give-away.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar als dat geen super begin van het weekend is!!!!!! En dan nog een give away winnen...Kind jij bent geboren voor het geluk, volgens mij...
    Katrien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhh wat een schatje die Clio! En kijk ze eens tevreden in de armen van je dochter liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat lief! die ene foto met Clio tevreden in de handen van je dochter. Onze poezen liggen nu ook met het koudere weer elke avond tevreden bij ons op de bank.

    BeantwoordenVerwijderen

Babygerief

Het liefst van al maak ik babyspulletjes, dus van zodra er een bolle buik in mijn buurt komt haal ik mijn favoriete patroontjes boven...en d...