zondag 7 oktober 2012

Scouts

Na een jaartje zagen gaat de zoon naar de scouts. Ik zag het eerst niet zitten, wegens overbeschermend en zoon graag dicht bij me op zondag. Maar na een jaartje kon ik niet meer weerstaan aan zijn vragende oogjes. Vorige week was de overgang en hij kwam overenthousiast naar huis. Deze week werden de scoutskleren gekocht, de lintjes op het hemd genaaid en dit leverde deze morgen vroeg al deze foto op. Apetrots was hij...

Om vijf uur mocht ik hem gaan halen en de pretlichtjes stonden in zijn ogen toen hij me tegemoet kwam. Moe geravot bleef hij tijdens het heel-erg-nodige badmoment, het avondeten en daarna in de zetel eindeloos vertellen over zijn avonturen. Het is voor mij ook genieten als ik hem zo bezig zie.

                    VOOR                                                                                                NA


















6 opmerkingen:

  1. Aan zijn kleren te zien heeft hij zich goed geamuseerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Hij ziet er schitterend uit in zijn uniformpje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha heerlijk! Die heeft zich goed vermaakt zo te zien. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ahhh wat heerlijk. Lekker jochie hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. blij mannetje (en lekker modderig, haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super, ik heb hier ook een scoutszoon (en eentje die nog maar in de 3e kleuterklas zit en zou willen, maar helaas nog niet mag :-( ) Ik heb iedere week een dolenthousiaste jongen bij het ophalen! En waar geniet je als moeder meer van hé! En die vuile kleren, dat trekken we ons nu ne keer niet aan é ;-)

    BeantwoordenVerwijderen