donderdag 29 november 2012

Ik durf het zelf!

Het stond al heel lang op mijn to-dolijstje maar ik durfde er niet aan beginnen. Een hoodie voor de zoon. Ik weet niet waarom maar ik durfde me niet te wagen aan bovenstukken.
Maar doordat mijn naaimachine in reparatie is en ik heel erg veel zin had om iets te maken had ik nood aan een overlock projectje en zo is hij er gekomen. Mijn eerste hoodie uit Stof-voor-durf-het-zelvers.


Het ging ongelooflijk vlot en de zoon is supertrots op zijn trui.
De kakigroene joggingstof en sterrentricot komen van bij Van Leuven.
Op naar de volgende...


7 opmerkingen:

  1. Ik zou ook supertrots zijn, als ik je zoon was! Dat kaki combineert geweldig met de sterren en is voor de winter vast ook warmer dan een enkel laagje tricot. Meer durf-het-zelven in de toekomst, zou ik zeggen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! De kleurtjes zijn idd. prachtig gekozen!
    Ik ben ook aan de kaptrui uit het boek bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie combinatie en super dat het gelukt is! Boek staat nog op mijn verlanglijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Duidelijk was er angst voor niets, de hoodie is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo! Daar zou ik ook super trots op zijn! Ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Babygerief

Het liefst van al maak ik babyspulletjes, dus van zodra er een bolle buik in mijn buurt komt haal ik mijn favoriete patroontjes boven...en d...