woensdag 14 maart 2012

Zeven

Zeven is hij geworden vandaag... onwaarschijnlijk hoe groot en wijs hij geworden is en hoe trots ik ben op mijn kleine man.

Terwijl hij genoot van alle aandacht zat ik met mijn gedachten bij het drama in Zwitserland. Vreselijk, onwaarschijnlijk, er zijn geen woorden voor...
Maar hij genoot van alle aandacht en van het feestje met de vriendjes erbij. Apetrots op de kroon die ik voor hem maakte volgens haar methode in een stofje van bij haar. Heel blij met het dekbed van ninjago voor op zijn kamer en ook met de nieuwe potloden. Want dat zijn zijn 2 favoriete dingen. Hij kan urenlang tekenen en bouwen met zijn lego.

Dat de liefde tussen broer en zus groot is (hoewel ze natuurlijk ook ruzie kunnen maken) is op deze foto te zien. Als ik zie hoe hij zorg draagt voor haar dan smelt ik helemaal weg...


5 opmerkingen:

  1. Hiep hiep hoera voor de jarige!
    Ook hier waren mijn gedachte bij het drama in het Zwitserland.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een grote jongen al zeg, die van mij is "nog maar" 2,5. Vandaag zijn we volgens mij allemaal extra blij met onze lieve kinderen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat voor de jarige.
    Het busongeval houdt ons allemaal bezig denk ik. Zo verschrikkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super dikke proficiat flinke man!!! (ha, dan ben je even oud als mijn oudste manneke ;-) geniet van al je aandacht vandaag: dit is uw dag!!! liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen