zondag 25 maart 2012

Stoffenspektakelbuit

Toen het stoffenspektakel in Gent doorging lag er sneeuw en was ik nog niet in lente-stofjes-stemming en dus gingen we niet. Maar daar had ik nadien spijt van. Dus gingen we vandaag naar Kortrijk...
En wat een mooie buit is het geworden!

 Enkele katoentjes
 Blauwe joggingstof

en natuurlijk tricot stofjes.

Nu moet ik enkel nog de tijd vinden om dit alles om te toveren naar rokjes, topjes, kleedjes, een kroontje met rugzakje en een hoodie. 

Nog even een oproepje: ik volg naailes op maandag maar omdat het moeilijk is om te organiseren met het werk had ik aan de school de vraag gesteld of het mogelijk was om op woensdagvoormiddag les te volgen. Ik denk namelijk dat veel jonge mama's 4/5 werken en hun vrije dag dan meestal op woensdag hebben voor de kindjes. Het probleem is dat ik nog 9 kandidaten moet vinden en dan willen ze een nieuw klasje starten. Als jullie iemand kennen die in de buurt van Aalst woont en graag naailes wil volgen laat me dan maar iets weten hé, ik heb nog tijd tot juni.

2 opmerkingen:

  1. Mooie stofjes zijn het! Ik ben niet gegaan vandaag, mijn stofjes uit Gent zijn nog bijlange niet opgebruikt...

    BeantwoordenVerwijderen