vrijdag 2 maart 2012

Award!

Ik kreeg de Liebster Blog award van Piepow!
Dank je wel!

Liebster" is een Duits woord wat zoiets betekent als liefste, favoriete, beste, en de Liebster Award is een soort van kettingbrief onder bloggers die het doel heeft om uitzonderlijke en groeiende blogs onder de aandacht te brengen. Er is geen evaluatiecomit√© of een formeel awardproces voor de Liebster, maar het is zelfs leuker - het is erkenning dat een ander je harde werken heeft gezien en waardeert. 

De award wordt gegeven aan blogs met minder dan 200 volgers. Wanneer je zo'n award wint, geef je hem door aan 5 (of 6) andere blogs en hoop je dat zij dat ook doen.



Dit vind ik een heel leuk initiatief en ik ben er echt heel blij mee Piepow, nog eens dankjewel!

Ik ga de award doorgeven en wil deze graag geven aan:
Mama Pluis  (ongelooflijk mooie maaksels rollen er van onder haar machine!)
Juffertje Uil (superleuke blog met webwinkeltje)
Mammalien (grappige verhalen over het dagelijks leven)
Mimi's
Poppie

7 opmerkingen:

  1. PROFICIAT !
    En ook aan de nieuwe: chapeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat! Ik kom weer enkele leuke blogs tegen die ik nog niet kende!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dank je wel lieve Pippelien!!! jij ook ne super dikke proficiat & we blijven benieuwd naar je volgende creaties & verhalen ;-) liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je berichtje op mamapluis trok me naar je blog :-) Leuke blog pippelien! (Eveline van mamamaaksels)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi !
    Proficiat met je award!
    Ik heb spijtig genoeg het burda-patroon nog niet gevonden.
    Ik hou je op de hoogte. Jij me ook?
    x Nienke

    BeantwoordenVerwijderen

Babygerief

Het liefst van al maak ik babyspulletjes, dus van zodra er een bolle buik in mijn buurt komt haal ik mijn favoriete patroontjes boven...en d...