dinsdag 21 februari 2012

4 jaar!

Ik zei het in mijn vorige berichtje al dat ze groot wordt en nu is ze plots 4 jaar.
De babytijd is hier nu echt wel achter de rug. *zucht*.
Ik zweer het ik heb gewoon even met mijn ogen geknipperd en ze is 4. Maar wat waren ze mooi die 4 jaar...


Ik maakte haar een kroon met bijpassend rokje (ja, Katja het is een Tammy rokje! Ik heb het patroontje te pakken gekregen!) en daar was ze heel fier op.
Er was een feestje in de klas op vrijdag voor de vakantie en daarmee hebben we ook de hele vakantie een derde kindje in huis want Rikki de klaspop mag de hele vakantie blijven logeren.
Gisteren was ze dan echt jarig en mocht ze zelf kiezen wat we gingen doen. Het werd een binnenspeeltuin met haar beste vriendinnetje en aansluitend een familiefeestje.

8 opmerkingen:

  1. superleuk! echt mooi!
    Ik heb er hier eentje lopen die zondag al 3 wordt, zucht... dat gaat idd zo snel! ik herinner mij nog als gisteren dat ik mee aan het janken was 's nachts omdat ze niet wou slapen en ik doodmoe was :)
    Ik heb ook een kleedje en bijpssende kroon gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!!!! Mijlpaal hoor, 4 jaar. En nu naar school?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Liezewiezewoes: ik kijk er al naar uit om jouw verjaardagsnaaisel te zien.
    @Mamalien: ik woon in België, ze gaat al naar school sinds ze 2,5 jaar is. Ze is begonnen in september 2010!
    En het ergste moet nog komen! Binnen 3 weken wordt mijn zoontje 7! *nog meer gezucht* ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke collage.... Leuk! Gefeliciteerd nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog een gelukkige verjaardag voor de jarige! Leuke foto's!
    Mooie kroon en 't rokje ziet er ook prachtig uit!
    Tevreden van het Tammy patroontje?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel tevreden Katja, het zomerstofje ligt al klaar voor de volgende Tammy. Ik heb een 110 genomen (Lien is heel groot voor haar leeftijd) en het achterpand heb ik een beetje smaller gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb hier ook zo een (veel te snel groeiende) 4-jarige dochter rondlopen, tof hé?!

    BeantwoordenVerwijderen

Babygerief

Het liefst van al maak ik babyspulletjes, dus van zodra er een bolle buik in mijn buurt komt haal ik mijn favoriete patroontjes boven...en d...