zaterdag 18 februari 2012

Vrolijk

Bij ons heerst er een vrolijke stemming. Wij wonen namelijk dicht bij Aalst en zijn dus ook een beetje carnavalsgek. De tijd dat we 3 dagen uitgingen zonder naar huis te komen is voorbij, maar we gaan jaarlijks met de kindjes naar de stoet. De verkleedpakjes hangen klaar voor morgen maar ondertussen heerst er al een beetje gekte in huis.
Verkleden is hier eigenlijk een bijna-dagelijkse bezigheid maar meestal is dat in stoere dingen zoals ninja's, ridders, piraten en superhelden maar een foto trekken van Arne met een onnozele pruik is niet simpel. Er waren 2 sterke mannenhanden nodig om hem in bedwang te houden maar hij staat er mee op de foto. Tot groot jolijt van zijn zus!

Ondertussen is er nog feeststemming want er is een tweeling geboren. De namen moet ik niet verklappen want dat zie je aan de vlagjes. De vrouwelijke helft van ons gezin ging de baby's bewonderen en kreeg er niet genoeg van.

Het stofje komt van hier.

2 opmerkingen:

  1. waw, proficiat voor de 2-ling, knappe vlaggeskes! liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk, die stemming. Wij zijn vandaag ook afgereist naar het zuiden maar hebben er helemaal niks van gemerkt, de carnaval, op een verdwaalde mafkees na die de hond tussen door nog even moest uitlaten...
    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen

Babygerief

Het liefst van al maak ik babyspulletjes, dus van zodra er een bolle buik in mijn buurt komt haal ik mijn favoriete patroontjes boven...en d...