dinsdag 28 juli 2015

Red Candy

De candy jurk van LMV, ik zag ze al in prachtige exemplaren verschijnen op verschillende blogjes.
Mijn versie is al enkele weken klaar maar bleef liggen omdat ze nog moest omgezoomd werden.
Ik werkte volgens haar methode en dubbelde de mouwen, ik verlengde de rok een drietal cm en maakte de halsopening iets minder wijd (hoewel ik ze nog steeds wat te wijd vind).


We zijn er wel tevreden van van deze candy jurk de dochter en ik alhoewel ik de volgende keer de halsopening nog een beetje kleiner zou maken en de zijnaden van de jurk een beetje zou versmallen. 
Voor de foto's moest ik haar even overtuigen maar met Sam wou ze wel graag op de foto. Helemaal klaar neem ik het fototoestel, batterij plat *diepe zucht*, dan maar met de gsm, en met een filtertje lijkt het net of het mooi weer is buiten. 



8 opmerkingen:

  1. Mooi kleedje en ook een mooie hond (een labradoodle?)!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, ik zie het nu net in de tag, een labradoodle dus!

      Verwijderen
    2. Klopt, wegens allergie aan honden. En deze kan ik knuffelen zoveel ik wil zonder reactie, heerlijk!

      Verwijderen
  2. Mooie jurk met een erg lief kind dat dan toch voor mama op de foto ging al was het met de hond erbij ;-)

    Lieve groet,Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie Candy! En ooooh die labradoodle, zo'n mooie hond! Ik heb ook al uitgekeken en info gezocht omwille van allergische wederhelft. Waar heb je hem gekocht en heb je echt totaal geen problemen qua allergie?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Totaal geen reactie. Wel eerst enkele keren gaat testen bij een andere labradoodle die in de buurt woont. Wij hebben hem in Nederland gehaald bij Luckylabradoodles Zeeland. Google maar eens, als je meer info wil mail maar naar marit.eeckhout@gmail.com en als je niet te ver woont mag je gerust eens komen testen.

      Verwijderen
  4. Zo'n leuke versie, Marit! Je doet me zin krijgen om de Candy dress toch écht ook eens te maken.

    BeantwoordenVerwijderen