maandag 20 januari 2014

Sam!

Dat ik hou van dieren dat is hier wel gekend! Met 2 poezen, schapen, geitjes en enkele kippen is dat wel duidelijk. Maar mijn absolute topfavoriet is een hondje. Maar dat is niet eenvoudig aangezien ik allergisch ben aan honden. Op mijn 12de had ik een hondje, Bo, en die moest tot mijn groot verdriet na 3 weken weer weg door een hevige allergische reactie. Geen hondje dus voor mij...tot ik deze zomer Fleur leerde kennen. Ik zag haar met haar baasje op een terrasje en vroeg welk ras Fleur was. Een australian labradoodle...nog nooit van gehoord. Ik was dan ook heel verbaasd toen ik hoorde dat haar baasje allergisch is aan honden maar dat dit ras een hypoallergeen ras was. En inderdaad, na een uitgebreide knuffelsessie met Fleur, geen reactie!!!
Toen begon het plannetje te groeien in mijn hoofd. Na wat opzoekwerk op internet kwam ik bij een fokker terecht net over de Nederlandse grens en mocht ik op de wachtlijst staan. 7 december werden de pupjes geboren en dit weekend mochten we eentje gaan uitkiezen. 
Voila, ziehier Sam, onze nieuwe huisgenoot:


Wat een schatje hé!
Nog 11 keer slapen en hij komt naar huis.

7 opmerkingen:

  1. oh! wat een snoezigaard! en leuk ze, ik wist niet dat je anti-allergische honden had :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooooh wat een schatje. Wij staan ook op de wachtlijst al sinds oktober.
    Nog even wachten maar wat zijn ze leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook voor een Australian Labradoodle? Wat leuk!
      Waar staan jullie op de wachtlijst? Wij stonden op de wachtlijst van in september.

      Verwijderen
  3. O wat een schatje! I Ik ken iemand met zo een hond en dat zijn echt lieve honden!
    Geniet van je nieuwe aanwinst.

    Veel groetjes charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooohhh inderdaad wat een schatje! En wat fijn dat je een ras hebt gevonden waar je niet allergisch aan bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo, ik woon in Oordegem en ben ook op zoek naar een naaiclubke in de buurt. Tijdens mijn zoektocht in blogland kwam ik jouw berichtje tegen met dezelfde vraag (al een lange tijd geleden). Heb jij ondertussen ééntje gevonden?
    Leuke blog...een volgertje erbij.
    Katie van http://mokasblog.wordpress.com/
    Je kan me altijd mailen op katiemoreel@skynet.be
    Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen

Babygerief

Het liefst van al maak ik babyspulletjes, dus van zodra er een bolle buik in mijn buurt komt haal ik mijn favoriete patroontjes boven...en d...