zondag 15 september 2013

Winnaar!

Veel te laat, ik weet het! De laatste weken vlogen voorbij met nog een weekje aan zee. Daarna de start van het nieuwe schooljaar en alle hobby's. Het was hier lekker hectisch maar nu is alles weer in zijn plooi gevallen en zit er weer organisatie in.
Ik nummerde de reacties voor de schoentjes en liet de dochter een briefje trekken en deze kwam als winnaar uit de bus:
Als ik het zo zie op je blog heeft mijn Lien gekozen voor jouw Lien. 
Stuur me een mailtje met je gegevens dan stuur ik ze op!


3 opmerkingen:

  1. Joepie!!
    Er gaat hier iemand blij zijn. Ik ga het haar dadelijk vertellen tijdens het laatste feestje voor haar verjaardag. Wat een tof kado!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog even laten weten dat de schoentjes donderdag toegekomen zijn. Lien was heel verrast dat de postbode een pakje voor haar bij had ;-) Ze was er dan ook heel blij mee !!!

    BeantwoordenVerwijderen