donderdag 25 juli 2013

Terug van weggeweest en give-away!

Wij zijn terug van een heerlijke ontspannende vakantie. Vorig jaar zijn we naar Mallorca geweest en het beviel ons daar zo goed dat we dit jaar teruggingen. Er was nog genoeg te zien op het eilandje om ons daar 2 weekjes te amuseren.
 Veel zwemmen...
 Naar het strand...
 Mooie stadjes en marktjes bezoeken...
 Mooie uitzichten zoeken...
 Fotogeniek doen...
 Genieten van het uitzicht...
Bootje varen...

Onze 2 weken zijn voorbij gevlogen! Maar we gingen ook heel graag naar huis want daar wachtte ons het iets ongelooflijks schattig en lief!
En van in Mallorca brachten we, net als vorig jaar, een cadeautje mee om weg te geven.
Deze keer werd het, omwille van het grote succes bij de dochter en haar vriendinnetjes, een paar flamencoschoentjes. 

Dus dames, als jullie thuis een dochter hebben die graag deze schoentjes zou willen (maat 31). Gelieve dan voor 05/08 een berichtje na te laten. En op 05 augustus maak ik de winnaar bekend.

10 opmerkingen:

  1. Oh ja, ik heb een dochter met maatje 30/31 die een gat in de lucht zou springen!! Ik waag dus graag een kansje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. welkom thuis en klinkt als een fijne vakantie. Hier een dochter met maatje 23, dus maak maar iemand anders blij met die schoentjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, daar zou ik mijn dochter graag blij mee maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben nog nooit op Mallorca geweest maar het ziet er wel heel mooi uit !
    Hier geen dochters meer in Spaanse schoentjes leeftijd hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij brachten vorig jaar identiek dezelfde schoentjes mee van Mallorca.
    Jammer genoeg zijn ze ondertussen te klein (voor de oudste dochter), dus maatje 31 zou heel welkom zijn...
    http://www.neven-jansen.be/mama

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Welkom terug! Dat ziet er uit als een heerlijke vakantie! Owww die foto van de poes met kitten is zo schattig! Poes lijkt wel heel erg veel op mijn Ibbeltje :) Super schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke vakantie, en hier dus weer spijt dat we er dit jaar voor hadden gekozen om thuis te blijven. En die schoentjes, hoe geweldig!! We doen graag mee, al zullen de schoentjes hier nog wel een jaartje of 2 in de kast moeten blijven zitten (nu nog 28). Al houdt het de dochter ook niet tegen om met mama haar hakkenschoenen rond te lopen (en ja echt wel lopen, een natuurtalent ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijne vakantiefoto's! Oh en hier te kleine én te grote voetjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige foto's. Ik zou er zo ook naar toe willen!!!
    (ben er wel eens geweest, maar dat is al jaren geleden, helaas...)

    En die schoentjes, om verliefd op te worden! Ik heb 2 dochters en twee van die hele mooie Spaanse jurken, een roze en een rode. De oudste dochter heeft daar roze schoenen bij, maar de jongste (met de rode jurk) heeft nog altijd niet van die schoentjes (buurvrouw nam ze voor ons mee uit spanje indertijd, maar die is te oud en gaat nu niet meer...).
    Dussss.... ik waag graag een kansje :P

    Heb toevallig vanmiddag nog een foto van mijn dochters in een lijstje gedaan, waarbij ze allebei hun Spaanse jurk aan hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke schoentjes, maar nog te groot voor ons prinsesje ;)

    BeantwoordenVerwijderen