zondag 27 november 2011

Ribbedebie...

Ondertussen is het eerste kleedje voor mijn mama af. Met een beetje probleempjes want mijn veeleisende papa vond het rokje te veel A-lijn maar eens ik daar aan begin te prutsen volgden er veel zuchten. Gelukkig kwam het uiteindelijk in orde met dank aan de juf van de naailes. Een foto van het kleedje heb ik niet want het was net op tijd af voor mijn ouders op reis vertrokken voor drie weken. Mijn kleedje is dus ribbedebie naar zonnigere oorden. Maar ze hebben me beloofd om een mooie foto te nemen zodat ik dit met jullie kan delen als ze terug zijn. Aangezien dat maar binnen 3 weken is hoop ik toch iets vroeger de andere 2 versies van dit kleedje te kunnen tonen maar ik vrees dat dat ambitieus zal zijn want de laatste tijd loopt alles vertraging op en het loopt ook niet zo vlot als verwacht.
Ondertussen is er wel veel gebeurd. Het leukste was de Sint die langskwam, ja hier in onze streek vieren we Sint-Maarten en die komt langs op 11 november. Hij bracht natuurlijk weer veel te veel speelgoed (ondanks mijn duidelijke instructies). En toen mijn zoontje mij bedenkelijk zag kijken naar de berg speelgoed die uit de auto moest geladen worden zei hij: 't Is niks mama, ik zal volgend jaar een groter huisje vragen aan de Sint'. Heerlijke kinderlogica, daar kan ik alleen maar om glimlachen. Het leven is simpel als je 6 jaar bent hé.



2 opmerkingen:

  1. Toch fijn voor de kinderen, die sintperiode. En ik vraag me nu spontaan af waar jij woont, want waar ik opgroeide, kwam ook Maarten ipv Klaas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja heerlijk hé die periode. En doordat in de rest van het land Sinterklaas nog moet komen blijft dat natuurlijk extra lang nazinderen voor ons met al die leuke programma's op tv. Mijn dochtertje kan er niet genoeg van krijgen.
    Ik ben van Lede (bij Aalst). En van waar ben jij afkomstig?

    BeantwoordenVerwijderen