zondag 31 januari 2016

Dubbele schattigheid.

Ik maakte het babyjasje uit Zo Geknipt al eens. Een heerlijk patroontje dus toen ik hoorde zij er een volwaardig patroontje van ging maken in verschillende maten en met verschillende opties was het patroontje snel aangekocht.
Ik heb geen baby's meer (jammer genoeg)en wegens kleine familie staan er ook geen baby's op de planning de komende jaren (alweer jammer genoeg) maar wat hou ik ervan om babygerief te maken! De MDH bekijkt me alsof ik gek ben maar ik zit de hele tijd te glimlachen als ik babygerief maak. Vandaag was zo'n druilerige dag, ideaal toch om dit patroontje eens uit te testen in een ienieminiklein maatje. En aangezien eentje geentje is maakte ik er twee.

Het eerste is er eentje uit een stukje roze stof met een beetje glitter waarvan ik nog een lapje overhad nadat ik er een Tilda top mee maakte (en ik bedenk me plots dat ik dat nog niet geblogd heb).
Het tweede is in een allerschattigst poezenstofje, een beetje dikkere katoen en ideaal jasjesmateriaal vind ik.
Maar nu heb ik een probleempje, welke zou ik afgeven?

Patroon: one to hug van Mind the Whale
Stofjes: allemaal van bij Stoffen Van Leuven

8 opmerkingen:

  1. Oeh wat een mooie jasjes! Hier geluk nog wel baby's op de planning in de familie! Ik denk dat ik dat patroon ook maar eens moet kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh wat een mooie jasjes! Hier geluk nog wel baby's op de planning in de familie! Ik denk dat ik dat patroon ook maar eens moet kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beiden zijn prachtig! Welk je ook afgeeft, het zal altijd gesmaakt worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De poezenvariant vind ik het meest geslaagd. Wat een heerlijk patroon is dat toch.
    sewingfenna.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schattig! Tsja, welke te geven is lastig...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig zijn ze beide...al heeft de rechtse mijn voorkeur.

    BeantwoordenVerwijderen

Babygerief

Het liefst van al maak ik babyspulletjes, dus van zodra er een bolle buik in mijn buurt komt haal ik mijn favoriete patroontjes boven...en d...