vrijdag 14 juni 2013

Een jaartje later

Vorig jaar maakte ik in de les dit jurkje, met kraagje. Een heerlijk patroontje uit Knippie. Ik was er superfier op, ik moest enkel de knoopsgaten en knoopje nog doen en het was klaar.


Maar toen liet ik het dochterlief passen en zag ik dat het bovenstukje te smal was of de dochter haar schouders te breed.  Ik moet je niet vertellen dat ik heel erg teleurgesteld was. Ik hing het kleedje op de kapstok en keer er af en toe eens naar.
Dit jaar zag ik het weer hangen en aangezien een nieuwe dochter maken geen optie is tornde ik het kleedje los en zocht de restjes van vorig jaar. Die restjes waren net groot genoeg om er een bovenstukje van stof-voor-durf-het-zelvers uit te krijgen. De rok en de mouwtjes werden hergebruikt en voila de dochter kan er mee naar school.



1 opmerking:

  1. sjans dat je het zo kon oplossen! want tis echt een te schoon stofke!

    BeantwoordenVerwijderen