dinsdag 28 mei 2013

Sprookjes...

Ik weet het, het was hier veel te lang stil. Ik blijf maar organisatieproblemen hebben. Mijn hoofd zit vol ideetjes en mijn kast ligt vol stof maar toch raakt er bijna niks afgewerkt. Frustrerend dat dat is, niet te geloven.
Maar het is niet omdat het hier stil was dat er hier niks gebeurd is, integendeel!
Net zoals vorig jaar vertoefden we weer 3 volle dagen (tot groot jolijt van de mannen) in mijn favoriete sprookjeswereld. De nieuwe parkshow van Raveleyn was een hit en de zoon kon op foto met zijn favoriete ruiter.
We dachten even dat weer 3 dagen te lang gingen zijn en dan zeker met het slechte weer. Maar het weer viel mee en de dagen vlogen voorbij! En deze glunderende gezichtjes zeggen alles hé.


2 opmerkingen:

  1. Het plezier spat van die kindergezichtjes af! En Raveleijn is natuurlijk ook prachtig (mijn jongste is ook helemaal "verslaafd".)

    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn inderdaad 2 heel gelukkige kindjes! :) Mooi om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen