zaterdag 12 januari 2013

Ketting zonder tijdslimiet....wie doet er mee?

Ik heb al dikwijls kettingen gezien en altijd wil ik wel graag meedoen maar een tijdslimiet is niet aan mij besteed en daarom heb ik direct gereageerd op dit berichtje van flexje.
Zo'n een ketting of PIF waarvoor je een jaar de tijd hebt, dat lijkt me goed om mee te beginnen.

De eerste 5 personen die op dit berichtje reageren krijgen in de loop van 2013 een verrassing van mij (iets handgemaakt of iets lekkers in mijn geval). Wat en wanneer dat beslis ik en daar heb ik 12 maanden de tijd voor.
Er is wel iets aan verbonden. Wie een verrassingspakketje van mij wil, moet wel hetzelfde intiatief nemen op haar eigen blogje. Je plaatst een berichtje op je blog en doet ook iets terug voor de eerste 5 mensen die reageren enz...

Zin om mee te doen? Laat dan snel een berichtje achter...

1. Hoemmelke
2. Eve(n) Genaaid
3. DeLibbrechts
4. MamaMaai
5.


8 opmerkingen:

  1. Ik heb zeker zin om mee te doen!!!!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Super! Sturen jullie een mailtje met je adresgegevens naar marit.eeckhout@gmail.com

      Verwijderen
  3. Ik wil ook wel graag mee doen. Ik deed het vorig jaar en wil dat dit jaar ook wel weer doen ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ik doe ook graag mee. Ben nu zelf bezig voor een pif maar dan heb ik er weer eentje voor 2014 :-D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk, dankjewel. Nog 1 plaatsje vrij dan.
      Stuur je me een mailtje met je gegevens?

      Verwijderen

Babygerief

Het liefst van al maak ik babyspulletjes, dus van zodra er een bolle buik in mijn buurt komt haal ik mijn favoriete patroontjes boven...en d...