maandag 16 mei 2016

H(aa)i die Cyriel

Na de pippa pants voor de dochter wou zoonlief ook zo'n makkelijk broekje. Ik had nog een leuke zomersweatstof (eigenlijk bedoeld voor een trui) en na het doorbladeren van de laatste LMV viel mijn oog op de Cyriel short. Meer werk dan de pippa pants maar ook nog snel klaar.

De combinatie met het t-shirt van Barcelona is niet echt geslaagd maar hij wou niet wachten om de foto's te laten nemen. Ondertussen staat er op mijn boodschappenlijstje wel een effen witte en zwarte t-shirt genoteerd. Hij genoot van het nemen van de foto's, in tegenstelling tot zijn zus die dikwijls diep zucht als ze verplicht op de foto moet.


Hij moest en zou met zijn eenwieler op de foto. Met een beetje hulp van zus om te starten is hij weg...

Maar nu nog even over de Cyriel short: toppatroon met goede uitleg. Het maken verliep vlot zonder gebruik van mijn vriend het tornmesje. Ik vind de pijpen iets te wijd maar misschien moet ik de volgende keer gewoon een maatje kleiner uitknippen. 
Ja een volgende keer komt er zeker. Net als de pippa pants voor zus is dit zijn favoriete zomergerief en ideaal voor de zomervakantie.



8 opmerkingen:

  1. Stoer en heel erg mooi afgewerkt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een stoere foto's, wat een knappe kerel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helaas geen jongens hier, maar supershort! Ik vind hem net goed zitten, helemaal niet te wijd. Ik zal het shortje dat je voor Lien maakte ook eens moeten uitproberen! Was ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi gedaan! Ik vind het ook een tof patroon en denk dat er nog wel een paar versies zullen volgen. Wel fijn als ze een fotoshoot wel zien zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Die cyrielshort komt ook nog op m'n naailijstje!

    BeantwoordenVerwijderen